Veronica Reime

Bildedryss fra Paris

• 08.08.2017 kl.20:51

Hei dere! Jeg kom plutselig p at jeg hadde et helt innlegg fra Paris-turen vi var p i sommer liggende i arkivet, som jeg enda ikke hadde delt med dere. Da vi var i Nederland, benyttet nemlig Sindre og jeg sjansen til dra p en liten kjrestetur til Paris. Vi dro med toget tidlig om morgenen, sov p hotell n natt, og dro tilbake igjen neste kveld. Dermed fikk vi nesten to hele dager i Paris. Forrige gang vi var i kjrlighetsbyen var det rett fr jul, og jeg var gravid. N dro vi tilbake p enda en romantisk tur, men denne gangen med en toring som ble hjemme hos besteforeldrene sine. Det var faktisk frste gangen jeg var borte s lenge fra Lina, og jeg kjente litt p den lille klumpen av separasjonsangst som l i magen. Heldigvis storkoste hun seg hjemme med besteforeldrene sine. Hun var blant annet p besk p jobben til pappa, og p grilling hjemme hos den norske ambassadren i ambassadrboligen. Den frkna vet komme seg rundt!

Jeg har blitt veldig glad i den franske stemningen, og p denne turen klarte virkelig byen kapre hjertet mitt. Solen strlte hele dagen, det var mye liv i gatene, samtidig som det virket som om alt gikk for seg i et behagelig tempo. Paris blomster virkelig p denne tiden av ret. Vi hadde bestemt oss p forhnd for at vi ikke skulle innom alle de typiske "turist-stedene", ettersom vi hadde sett alt det tidligere. Jeg brukte litt tid p finne andre perler verdt beske, som ikke var fulle av turisme. Vi vandret rundt i den fine byen uten noe som helst hastverk, og bare nt alt vi fikk se og oppleve. Tok inn alle inntrykkene. Om kvelden ruslet vi bort til en veldig sjarmerende gate bare et lite steinkast fra hotellet, og spiste en bedre middag p en av restaurantene som l der. Vi koste oss med deilig mat, s p folkelivet i gatene og skravlet om alt og ingenting. Jeg fler at denne turen ga meg mye mer enn hva den ville gjort om vi hadde lpt fra turistattraksjon til turistattraksjon. N fikk vi oppleve Paris p en mer ekte mte.

- Et lite bildedryss fra Paris -

Trykk p liker-knappen under innlegget om dere nsker at jeg skal lage en liten Paris-guide med mine beste tips til dere ♥

Flg bloggen p facebook HER for flere oppdateringer!